skile bm2 kile jakich uzywam na bosach na bm2 dodalem ze wzgledu na: a) zalozeniu, ze kazdy skil srednio trwa 1,7 sekundy b) skile typu lanca/kanon mimo swego amp. po przeliczeniu nie maja takeigo dps jak skile z duzym "add dmg"(gm trans compl etc. c) lvlskill'a: przy skilach z duzym add dmg im wyszy lvl tym dluzsze CT -> i.e.:trans lv9 czesciej zostanie uzyty niz trans lv12, mimo ze lvl nizszy, to zadane dmg sumarycznie i tak jest znacznie wieksze
Tak więc:: 1)dolny pasek: trans(9lv), gm(9lv), compl(9lv), hail storm(20lv), lightning cannon (lv20), arctic field (lv12)
2)gorny pasek:stone cannon (lv20), vacuum(lv20), fire cannon(lv20), aqua annon (lv20)
kilka osob pytalo coto dolny i gorny pasek; powiem tak: mozna umeiscic skile tak, ze ustawiamy najpierw skile z punktu 1) a za nimi kolejno z punktu 2)
ja ustawilem tak ze wzgledu na wygode, bo pod 8 9 mam dasz blink i dalej buffy czy BM
CD/CR Wstepnie; wiele zalezy od posiadanych broni i helmu/-ów, np.:
powszechnie wiadomo, ze dobre orby i helm wiele kosztuja, jednak w miare tanio mozna zlozyc set, ktory daje sensowne dmg. Podam nizej kilka przykładów:
1. jesli ktos ma orby po 4% rate i helm 5-8% rate: wtedy powinien miec 3x cr+2, ze wzgledu na aure, ktora daje 15+% rate/cd kolejna opcja; 1. orb, np.: pherystin: 5% rate 20 cd<- wbic na +7 i zbindowac( po bindzie 24-25 cd); 2. orb lapis/topaz, ze wzgledu na strate magic attack na pherystinie
2. orby cd, helm 5, a najlepiej 8% rate: orby: pherystin/lapis/aqua,_ najlepiej na +7 a jesli o pherystiny chodzi to i wyzej; ofc 2x cr+2 oraz helm 30-36 % cd do zastosowania z aurą ( 30% duzo tanszy<- zalezy od posiadanych srodkow)
3. niektórzy korzystahja z zestawu 35 rate, czyli helm i bron cd, jednak cd musi byc bardzo duze, zeby skompensowac niedobor crit rate, np.: a) pherystiny 27 cd +7 i wiecej i pozniej zbindowac i helm 30-36 cd b) aqua+7 / lapis+6/7 26-30 cd _____ odnosnie wyswietlanych informacji w statach: np.: 35/44 rate, co oznacza, ze posiadamy w danym momencie 35 rate na maximum 44 rate' czyli nasz poedstawowe maximum rate to 50% + amulet i/lub max rate z pet'a, armour'u
skile PVE/PVP gm (9lvl) kanony/lance (20 lvl); a)kanony: stone, fire, aqua i/lub lightning/freezing b)lance: stone, fire, aqua, lightning
pve: compl (lvl 9+), arctic, heil storm, electric field, i inne w zaleznossci od po3b __ dodatkowo odnosnie pvp, a bardziej TG, przydaja sie skile przewracajacem, typu: vacum/chain explosion/hailstorm: wyboru dokonac przez kryterium amp, zasieg i cast time. Ponadto, warto zastanowić się nad vacum i/lub heilstorm, gdyż prócz zasięgu działają częsciowo obszarowo( podobnie do gm) i dodatkowo przewracają, tak więc, jak to czasem stosuje:
Sytuacja grupa proców: skille:: heilstorm-> gm-> kanony ->...; efekt murowany, tylko 3ba szybko wiać, jesli ich niedobijemy
Sytuacja: WA na bm:: aura/bm1 lub naraz + amp i WA raczej z machnięciem kosąbedzie miał probloem . Podobnie mozna działać z FA.
|
1. jesli ktos ma orby po 4% rate i helm 5-8% rate: wtedy powinien miec 3x cr+2, ze wzgledu na aure, ktora daje 15+% rate/cd kolejna opcja; 1. orb, np.: pherystin: 5% rate 20 cd<- wbic na +7 i zbindowac( po bindzie 24-25 cd); 2. orb lapis/topaz, ze wzgledu na strate magic attack na pherystinie
FAIL. Ad.1 Nie jesteś cały czas na aurze ,bez aury masz 21 rate i co z tym zrobisz? Ad.2 Bind takiego crap orba nie jest opłacalny, za sema kupisz lepszego orba. Lapis/topaz? Na bm2 DMG odgrywa ważniejszą role niz m.attack
Co do skilli, PVP ogólnie GM>lance>lace>lance. Pve jeżeli expisz stun combo.
TG. Bez bm2 to raczej bym w grupę proców nie wchodził. Ew. Lance>Blink>Lance>GM>blink.
|